Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wynajmu i Sprzedaży

    Betonhub Sp. z o.o   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 600 - 14 200 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić? Sprzedawać i wynajmować nasze produkty z taką pasją, że konkurencja będzie zazdrościć! Podstawowa część Twojej pracy to przygotowywanie ofert, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów (w tym w terenie). Budować relacje z klientami, które będą trwałe jak supełki...
Zobacz więcej ofert pracy

Prezes Zarządu Spółdzielni

SPÓŁDZIELNIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO "PERSPEKTYWA" W WARSZAWIE
Warszawa, ul. Okrzei 34
prezes
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
440 dni temu

Rada Nadzorcza Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego „Perspektywa” z siedzibą w Warszawie przy ul. Okrzei 34, działając na podstawie przepisów Statutu, ogłasza rekrutację na stanowisko:

Prezes Zarządu Spółdzielni
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Okrzei 34
Wymagania konieczne wobec kandydatów:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane: techniczne, ekonomiczne, prawnicze.
  • Co najmniej 10 lat pracy, w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych lub 5 lat pracy i w tym 2 lata na stanowisku Prezesa w spółdzielni mieszkaniowej lub na stanowisku zarządcy nieruchomości
  • Znajomość prawa budowlanego, spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów regulujących administrowanie i zarządzanie nieruchomościami
  • Znajomość prawnych i techniczno-eksploatacyjnych zagadnień funkcjonowania zasobów mieszkaniowych i zarządzania nimi
  • Znajomość zagadnień prawa pracy
  • Umiejętność kierowania małymi zespołami ludzkimi,
  • Umiejętność zarządzania i podejmowania szybkich decyzji
  • Posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych.
  • Niekaralność za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe,
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych di pracy na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
  • Uprawnienia budowlane: ogólnobudowlane, sanitarne lub energetyczne.
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych.
  • Doświadczenie w zakresie optymalizacji kosztów.
  • Licencja zarządcy nieruchomości lub inne pokrewne (dodatkowy atut).
Oferta kandydata powinna zawierać:
  • CV oraz list motywacyjny (zawierające dane kontaktowe: aktualny adres, telefon kontaktowy oraz adres e-mail).
  • Kserokopię dyplomu ukończonych studiów oraz kserokopie świadectw pracy od ostatnich dwóch pracodawców ,poświadczone przez kandydata.
  • Pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzenia rekrutacji i ich akceptacja.
  • Klauzulę o treści następującej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE ( RODO)”.
  • Pisemne oświadczenia kandydata:
    • o pełnej zdolności do czynności prawnych,
    • o tym że nie jest przeciwko niemu prowadzone postępowanie przygotowawcze lub sądowe,
    • względnie egzekucyjne związane z działalnością gospodarczą,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe
    • o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego „Perspektywa”
    • zgodnie z art. 57 ustawy Prawo Spółdzielcze- o braku pokrewieństwa lub powinowactwa w stosunku do członków Rady Nadzorczej Spółdzielni, jak również o niepozostawaniu w związku małżeńskim z członkiem Rady Nadzorczej
    • o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w toku rekrutacji niejawnych informacji o Spółdzielni.
    • oczekiwane wynagrodzenie
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat jest obowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej oryginałów lub urzędowych odpisów poświadczonych przez siebie dokumentów

W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat może przedstawić wszelkie dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje istotne w zarządzaniu Spółdzielnia.

Warunki udziału w rekrutacji:
  • Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie pisemnej oferty w terminie do dnia 15.09.2023r
  • Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni przy ul. Okrzei 34 w Warszawie w godzinach pracy lub pocztą. Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata.
  • Oferty złożone w jakiejkolwiek innej formie, w tym przesłane za pomocą poczty elektronicznej lub za pośrednictwem portalu internetowego nie będą rozpatrywane.
  • Zgłoszenia niespełniające wymagań lub złożone po upływie terminu określonego w niniejszym ogłoszeniu, nie podlegają rozpatrzeniu.
  • W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data stempla pocztowego.
  • Spośród ofert spełniających wymogi formalne, Rada Nadzorcza wybierze oferty rekomendowane do dalszego rozpatrzenia. Kandydaci ci zostaną zaproszeni do dalszego udziału w rekrutacji na stanowisko Prezesa Zarządu. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami osobiście odbędą się w siedzibie Spółdzielni przy ul. Okrzei 34. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  • Niezależnie od podjętej decyzji wszyscy kandydaci, których oferty spełniły wymogi formalne, zostaną poinformowani o wyniku postępowania.
Zakres obowiązków:
  • Kierowanie bieżącą działalnością małej Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym podejmowanie decyzji niezastrzeżonych dla Rady Nadzorczej lub Walnego Zgromadzenia Członków.
  • Koordynowanie pracy małego zespołu pracowników, w tym z firm zewnętrznych.
  • Reprezentowanie Zarządu na zewnątrz, oraz wobec organów Spółdzielni.
  • Realizacja uchwał i zaleceń Rady Nadzorczej i Walnego Zebrania Członków.
  • Planowanie budżetu rocznego Spółdzielni Mieszkaniowej (we współpracy z księgowością) i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem, optymalizacja budżetu rocznego, działania na rzecz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania,
  • Prowadzenie polityki kadrowej Spółdzielni Mieszkaniowej, organizacja naboru na wolne stanowiska, ocena okresowa pracowników.
  • Koordynacja współpracy z organami administracji państwowej, urzędami skarbowymi, spółkami miejskimi, dostawcami mediów i usług zewnętrznych
  • Realizacja zadań związanych z komunikacją wewnątrz Spółdzielni Mieszkaniowej oraz ze środowiskiem zewnętrznym.
  • Bieżące śledzenie przepisów prawa i jego zmian w odniesieniu do obszaru funkcjonowania Spółdzielni.
  • Ogół czynności związanych z BHP i p.poż.
  • Prowadzenie rejestru członków i nadzór nad realizacją spraw członkowskich
  • Realizacja wniosków członków spółdzielni o ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali, współpraca z kancelarią notarialną, składanie oświadczenia woli w imieniu spółdzielni.
  • Składanie wymaganych oświadczeń i informacji do banku związanych ze spłatą kredytów mieszkaniowych tzw. „starego portfela”, przygotowywanie dokumentów do kontroli przeprowadzanej przez bank
  • Nadzór na przeprowadzaniem rocznych przeglądów technicznych budynków i nad prowadzeniem ksiąg technicznych obiektów
  • Przygotowywanie projektów regulaminów przewidzianych w Statucie i Uchwałach Rady Nadzorczej, jak również ich zmian i aktualizacji.

Proponowane warunki zatrudnienie: umowa o pracę na 2/3 etatu od dnia 15.09.2023r (do końca miesiąca współpraca z aktualnym zarządem i przejmowanie obowiązków).

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wynajmu i Sprzedaży

    Betonhub Sp. z o.o   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 600 - 14 200 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić? Sprzedawać i wynajmować nasze produkty z taką pasją, że konkurencja będzie zazdrościć! Podstawowa część Twojej pracy to przygotowywanie ofert, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów (w tym w terenie). Budować relacje z klientami, które będą trwałe jak supełki...