Rada Nadzorcza Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego „Perspektywa” z siedzibą w Warszawie przy ul. Okrzei 34, działając na podstawie przepisów Statutu, ogłasza rekrutację na stanowisko:
Prezes Zarządu Spółdzielni
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Okrzei 34
Wymagania konieczne wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: techniczne, ekonomiczne, prawnicze.
- Co najmniej 10 lat pracy, w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych lub 5 lat pracy i w tym 2 lata na stanowisku Prezesa w spółdzielni mieszkaniowej lub na stanowisku zarządcy nieruchomości
- Znajomość prawa budowlanego, spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów regulujących administrowanie i zarządzanie nieruchomościami
- Znajomość prawnych i techniczno-eksploatacyjnych zagadnień funkcjonowania zasobów mieszkaniowych i zarządzania nimi
- Znajomość zagadnień prawa pracy
- Umiejętność kierowania małymi zespołami ludzkimi,
- Umiejętność zarządzania i podejmowania szybkich decyzji
- Posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe,
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych di pracy na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- Uprawnienia budowlane: ogólnobudowlane, sanitarne lub energetyczne.
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych.
- Doświadczenie w zakresie optymalizacji kosztów.
- Licencja zarządcy nieruchomości lub inne pokrewne (dodatkowy atut).
Oferta kandydata powinna zawierać:
- CV oraz list motywacyjny (zawierające dane kontaktowe: aktualny adres, telefon kontaktowy oraz adres e-mail).
- Kserokopię dyplomu ukończonych studiów oraz kserokopie świadectw pracy od ostatnich dwóch pracodawców ,poświadczone przez kandydata.
- Pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzenia rekrutacji i ich akceptacja.
- Klauzulę o treści następującej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE ( RODO)”.
- Pisemne oświadczenia kandydata:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- o tym że nie jest przeciwko niemu prowadzone postępowanie przygotowawcze lub sądowe,
- względnie egzekucyjne związane z działalnością gospodarczą,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe
- o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego „Perspektywa”
- zgodnie z art. 57 ustawy Prawo Spółdzielcze- o braku pokrewieństwa lub powinowactwa w stosunku do członków Rady Nadzorczej Spółdzielni, jak również o niepozostawaniu w związku małżeńskim z członkiem Rady Nadzorczej
- o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w toku rekrutacji niejawnych informacji o Spółdzielni.
- oczekiwane wynagrodzenie
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat jest obowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej oryginałów lub urzędowych odpisów poświadczonych przez siebie dokumentów
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat może przedstawić wszelkie dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje istotne w zarządzaniu Spółdzielnia.
Warunki udziału w rekrutacji:
- Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie pisemnej oferty w terminie do dnia 15.09.2023r
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni przy ul. Okrzei 34 w Warszawie w godzinach pracy lub pocztą. Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata.
- Oferty złożone w jakiejkolwiek innej formie, w tym przesłane za pomocą poczty elektronicznej lub za pośrednictwem portalu internetowego nie będą rozpatrywane.
- Zgłoszenia niespełniające wymagań lub złożone po upływie terminu określonego w niniejszym ogłoszeniu, nie podlegają rozpatrzeniu.
- W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data stempla pocztowego.
- Spośród ofert spełniających wymogi formalne, Rada Nadzorcza wybierze oferty rekomendowane do dalszego rozpatrzenia. Kandydaci ci zostaną zaproszeni do dalszego udziału w rekrutacji na stanowisko Prezesa Zarządu. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami osobiście odbędą się w siedzibie Spółdzielni przy ul. Okrzei 34. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Niezależnie od podjętej decyzji wszyscy kandydaci, których oferty spełniły wymogi formalne, zostaną poinformowani o wyniku postępowania.
Zakres obowiązków:
- Kierowanie bieżącą działalnością małej Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym podejmowanie decyzji niezastrzeżonych dla Rady Nadzorczej lub Walnego Zgromadzenia Członków.
- Koordynowanie pracy małego zespołu pracowników, w tym z firm zewnętrznych.
- Reprezentowanie Zarządu na zewnątrz, oraz wobec organów Spółdzielni.
- Realizacja uchwał i zaleceń Rady Nadzorczej i Walnego Zebrania Członków.
- Planowanie budżetu rocznego Spółdzielni Mieszkaniowej (we współpracy z księgowością) i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem, optymalizacja budżetu rocznego, działania na rzecz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania,
- Prowadzenie polityki kadrowej Spółdzielni Mieszkaniowej, organizacja naboru na wolne stanowiska, ocena okresowa pracowników.
- Koordynacja współpracy z organami administracji państwowej, urzędami skarbowymi, spółkami miejskimi, dostawcami mediów i usług zewnętrznych
- Realizacja zadań związanych z komunikacją wewnątrz Spółdzielni Mieszkaniowej oraz ze środowiskiem zewnętrznym.
- Bieżące śledzenie przepisów prawa i jego zmian w odniesieniu do obszaru funkcjonowania Spółdzielni.
- Ogół czynności związanych z BHP i p.poż.
- Prowadzenie rejestru członków i nadzór nad realizacją spraw członkowskich
- Realizacja wniosków członków spółdzielni o ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali, współpraca z kancelarią notarialną, składanie oświadczenia woli w imieniu spółdzielni.
- Składanie wymaganych oświadczeń i informacji do banku związanych ze spłatą kredytów mieszkaniowych tzw. „starego portfela”, przygotowywanie dokumentów do kontroli przeprowadzanej przez bank
- Nadzór na przeprowadzaniem rocznych przeglądów technicznych budynków i nad prowadzeniem ksiąg technicznych obiektów
- Przygotowywanie projektów regulaminów przewidzianych w Statucie i Uchwałach Rady Nadzorczej, jak również ich zmian i aktualizacji.
Proponowane warunki zatrudnienie: umowa o pracę na 2/3 etatu od dnia 15.09.2023r (do końca miesiąca współpraca z aktualnym zarządem i przejmowanie obowiązków).