PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych i agencja zatrudnienia. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Naszym Klientem, jest w tym przypadku polska spółka rodzinna z branży spożywczej, FMCG, zatrudniająca kilkaset osób w kilku zakładach produkcyjnych na terenie Polski. W związku z potrzebą znalezienia następcy obecnego Prezesa i chęci przekazania zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa nowej osobie, poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:
- Zarządzanie całokształtem działalności grupy- Holdingu,
- Reprezentowanie interesów właścicieli,
- Koordynowanie oraz nadzorowanie głównych funkcji firmy,
- Dbanie o ciągły rozwój biznesu.
- STRATEGIA: Opracowanie i wdrożenie strategii biznesowej zgodnie z wizją i wartościami współwłaścicieli na najbliższe kilka lat. W tym włączenie nowych elementów takich jak dywersyfikacja (np. M&A - przejęcie odpowiedzialności za identyfikację, ocenę zasadności i przeprowadzenie procesu M&A wraz z integracją biznesów po nabyciu), zarządzanie talentami i ESG,
- STRUKTURA ORGANIZACYJNA I ZESPÓŁ: Weryfikacja aktualnego układu stanowisk i kompetencji kluczowych pracowników,
- BUDŻET: Zarządzanie budżetami dla całej grupy zgodnie z wyznaczonymi celami strategicznymi,
- MENTORING I COACHING: Wspieranie sukcesorek w zdobywaniu wiedzy i umiejętności zarządczych niezbędnych do samodzielnego kierowania spółkami oraz bycia odpowiedzialnym członkiem Zarządu/współwłaścicielem,
- OPTYMALIZACJA I CYFRYZACJA: Identyfikacja procesów produkcyjnych i administracyjnych, które wymagają uproszczenia, digitalizacji czy automatyzacji, a następnie ocena i zaplanowanie koniecznych nakładów inwestycyjnych w celu przeprowadzenia zmian,
- CONTROLLING: Zbudowanie/weryfikacja efektywnych mechanizmów kontroli właścicielskiej.
- Wyższego wykształcenia, preferowane studia MBA, specjalistyczne podyplomowe,
- Znajomość specyfiki pracy w firmie rodzinnej poparte zatrudnieniem,
- Praktyka w przeprowadzaniu z sukcesem procesów akwizycji,
- Około 10-15 letniego doświadczenie w branży spożywczej/FMCG na stanowiskach zarządczych, w tym jako Członek Zarządu,
- Przeprowadzonych optymalizacji procesów biznesowych/transformacje cyfrowe,
- Dobrego zrozumienie finansów i spraw podatkowych,
- Umiejętności współpracy z ludźmi, adaptacji do zmieniających się warunków, chęci ciągłego rozwijania się,
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego min. C1,
- Zamieszkania w okolicy bez konieczności relokacji, spowodowane chęcią związania się ze spółką na stałe,
- Praktycznej znajomości zasad prowadzenia spółek,
- Silnej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie wyznaczonych celów,
- Kreatywności i pomysłów na dalsze prowadzenie firmy i jej rozwój,
- Umiejętności i odpowiedzialności w samodzielnym podejmowaniu decyzji,
- Zdolności przywódczych, negocjacyjnych,
- Odporności emocjonalnej na stres i zmęczenie.
- Przejęcie odpowiedzialności za grupę od strony formalnej,
- Umowę o pracę lub kontrakt menadżerski,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy uzależniony od realizacji celów i wyników spółek,
- Narzędzia pracy w tym samochód służbowy.