Fundacja Fiducia powstała z inicjatywy i dzięki wsparciu Grupy Cavatina.
Statutowymi celami organizacji powołanej pod koniec 2019 r. jest realizacja zadań w zakresie działalności charytatywnej, wyrównywania szans osób wykluczonych, zapewniania dostępu do kultury i sztuki, edukacji, aktywizacja młodszych i starszych oraz wielu innych inicjatyw
potrzebnych społecznie.
Fundacja Fiducia jest oficjalnym operatorem sali koncertowej Cavatina Hall w Bielsku-Białej - pierwszej w Polsce sali koncertowej na tysiąc miejsc powołanej do służby publiczności przez Grupę Cavatina – lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Sala koncertowa znajduje się w unikalnym i nowoczesnym biurowcu klasy A, łączącym funkcje komercyjne z kulturalnymi. To pierwszy tego typu budynek mixed-use w tej części Europy.
- zarządzanie strategicznymi celami Fundacji
- planowanie rozwoju Fundacji
- współtworzenie strategii marketingowej Fundacji
- pozyskiwanie środków na działalność Fundacji
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sponsorami, beneficjentami oraz partnerami
- negocjowanie warunków umów z partnerami i darczyńcami Fundacji,
- opracowywanie oraz prowadzenie działań związanych z realizacją celów Fundacji
- planowanie budżetu oraz jego kontrola
- działania public relations kreowanie wizerunku, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami możliwość koordynowania projektów Fundacji
- wykształcenie wyższe
- udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenia w realizacji projektów
- umiejętności prowadzenia negocjacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego