Ogłoszenie numer: 255485, z dnia 2013-01-17
itprojekt Sp. z o.o.
Itprojekt jest integratorem rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych. Dostarczamy rozwiązania z zakresu infrastruktury IT (serwery, macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, sprzęt i oprogramowanie do backupu), rozwiązania bezpieczeństwa i środowiska cloud. Świadczymy usługi z zakresu Audytu i Consultingu środowiska teleinformatycznych, dostarczamy aplikacje biznesowe z zakresu crm, workflow, sharepoint oraz aplikacje mobilne. Wspieramy naszych Klientów w obniżaniu kosztów z zakresu IT i realizacji ich projektów biznesowych. Jesteśmy autoryzowanym partnerem czołowych dostawców technologii takich jak HP, IBM, EMC, Huawei
Presales Specialist / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby która będzie wspierać merytorycznie dział sprzedaży przy definiowaniu potrzeb klientów, tworzeniu ofert i przygotowywaniu konfiguracji. Zadaniem tej osoby będzie uczestniczenie w procesie sprzedaży, prezentowanie wraz z Account Managerem rozwiązania dla klienta i nawiązywanie relacji z działem technicznym u klientów. Idealny kandydat to osoba posiadająca wykształcenie wyższe lub kończąca studia na kierunku technicznym (informatyka, telekomunikacja), pragnąca rozwijać się w kierunku produktowo-biznesowym. Optymistyczna, idealnie z umiejętnościami komunikacyjnymi (public speaking, soft skills), posiadająca ogólną wiedzę na temat rozwiązań IT / Telco. Kandydat powinien mieć umiejętność nawiązywania relacji, swobodę w kontaktach z ludźmi, pomocne proaktywne podejście do ludzi i chęć intensywnego budowania swoich kompetencji i wiedzy o IT.
Zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży będzie:
- wsparcie działu sprzedaży i klientów w definiowaniu rozwiązań i ofert
- budowanie relacji i współpracy z osobami technicznymi u partnerów biznesowych firmy (producenci i dystrybutorzy oraz osobami technicznymi u klientów
- udział w szkoleniach, certyfikacji i konferencjach
- prowadzenie prezentacji i szkoleń klientów
- nadzór i realizację procesów autoryzacji u partnerów biznesowych
- przygotowanie wkładu merytorycznego do ofert i prezentacji
- rozwój osobisty i budowanie swoich kompetencji
Wymagania
- umiejętność prezentacji lub podstawowe umiejętności interpersonalne i chęć nauki umiejętności soft skills / public speaking
- umiejętność słuchania / identyfikacji potrzeb klienta
- wykształcenie techniczne lub kompetencje w zakresie IT
- komunikatywność i otwartość na współpracę i naukę
- doświadczenie w instalacjach / konfiguracjach sprzętu dla klientów
- wytrwałość i wysoki poziom samoorganizacji
- terminowość, dokładność i rzetelność
- przestrzeganie i współtworzenie procesów obsługi klienta
- chęć rozwoju osobistego i nauki nowych umiejętności
- proaktywne podejście do potrzeb klientów i kolegów/koleżanek z działy handlowego
Oferujemy
- ciekawą i dynamiczną pracę na stanowisku w branży IT
- komfortowe warunki zatrudnienia
- długoterminową współpracę i nieograniczone możliwości rozwoju
- rozwój osobisty i szereg szkoleń kompetencyjnych w tym soft skills oraz branżowe
- szeroki zakres zadań i kompetencji;
- solidny system wynagrodzeń