INTERNATIONAL SERVICE CHECK (członek MSPA) to międzynarodowa firma badawcza specjalizująca się w tworzeniu i realizacji profilowanych programów badania jakości usług przy wykorzystaniu metody Mystery Shopping.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy w sektorze marek premium i luksusowych poszukujemy osób, które chciałyby podjąć z nami współpracę w charakterze:
Zadaniem Tajemniczego Klienta (Premium Brand Shopper) jest sporadyczne odwiedzanie wybranych salonów oferujących produkty marek Premium i ocena parametrów istotnych z punktu widzenia klienta mającego codzienny kontakt z markami luksusowymi.
Poszukujemy osób spostrzegawczych, opanowanych, o ustabilizowanym statusie zawodowym (właściciel firmy, dyrektor, itp.).
- obycia na co dzień z markami premium i luksusowych,
- wysmakowanego gustu wymagającego konsumenta,
- chęci kształtowania wysokich standardów usług,
- mile widziany wiek powyżej 30 lat.
- dokonania zakupów w ekskluzywnych placówkach,
- przekazania kierownictwu badanej firmy istotnych opinii i komentarzy o tym, jak zostały obsłużone i jak chciałyby, by wyglądała idealna obsługa wymagającego klienta,
- istotnego wpływu na podnoszenie jakości obsługi w salonach renomowanych marek.