CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- zadanie główne: sporządzanie i negocjowanie umów najmu,
- przygotowywanie opinii prawnych, umów oraz pism administracyjnych,
- sporządzanie raportów, zestawień zgodnie z wytycznymi Zarządu,
- bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte jako prawnik „in-house" lub pracownik kancelarii prawnej,
- inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- preferowanie prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.
Oferujemy:
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta sportowa itp.),
- komfortowe warunki pracy,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.