Pocztowa Akademia Kariery to trzymiesięczny program płatnych praktyk realizowany w Poczcie Polskiej S.A. Obecnie rekrutujemy na praktyki w okresie lipiec-wrzesień.
Jeżeli jesteś studentem lub absolwentem, lubisz pracować samodzielnie, podejmować nowe wyzwania i chcesz dowiedzieć się jak wygląda praca u jednego z największych pracodawców w Polsce, aplikuj już dziś!
Miejsce pracy: Warszawa ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o praktykę absolwencką; praktyka w okresie lipiec-wrzesień
- aktualizowanie elektronicznych baz mediów,
- przygotowywanie komunikatów prasowych oraz krótkich form tekstowych na potrzeby social mediów Spółki,
- monitorowanie prasy oraz mediów społecznościowych,
- obsługa komunikacyjna eventów,
- pozyskiwanie informacji z organizacji na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Spółki.
- jesteś studentem ostatnich lat studiów (3 roku studiów licencjackich, 4-5 roku studiów magisterskich) lub absolwentem do 30 roku życia – preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, marketing lub pokrewne,
- potrafisz łatwo i sprawnie pisać teksty – masz tzw. lekkie pióro,
- jesteś dyspozycyjny, możesz zacząć praktykę od lipca,
- masz umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, szybko się uczysz, a także chętnie wychodzisz z inicjatywą,
- łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i potrafisz budować z nimi pozytywne relacje,
- jesteś samodzielny, dokładny i systematyczny.
- znajomość prostych programów graficznych – np. Canva,
- komunikatywny język angielski (B2),
- wiedza na temat mediów.
- wynagrodzenie za swoją pracę,
- codzienne wsparcie dedykowanego opiekuna,
- możliwość zdobycia doświadczenia u jednego z największych pracodawców w kraju,
- zaświadczenie o odbyciu praktyk wraz z oceną Twoich kompetencji,
- możliwość dalszego rozwoju w Poczcie Polskiej dla najlepszych praktykantów.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym