SITA jest częścią międzynarodowej grupy SUEZ ENVIRONNEMENT, która jest światowym liderem wśród dostawców usług w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Na polskim rynku, już od ponad 20 lat, SITA oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych (w tym niebezpiecznych), zatrudniając blisko 2600 pracowników.
Chcesz poznać naszą historię i najnowsze osiągnięcia?
Zapraszamy na www.sitapolska.pl i na www.suez-environnement.com
- Rejestrowanie zgłoszonych przez użytkowników problemów.
- Rozwiązywanie zgłoszonych problemów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 i 2 linia wsparcia.
- Analiza i zgłaszanie usprawnień w działaniu systemów i infrastruktury IT.
- Przekazywanie złożonych problemów do 3 linii wsparcia lub firmy zewnętrznej.
- Koordynacja napraw sprzętu IT i współpraca z serwisami zewnętrznymi.
- Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT.
- Koordynowanie dostaw sprzętu, dbanie o dostępność materiałów eksploatacyjnych.
Nasze oczekiwania kompetencyjne:
- Student IV-V roku lub absolwent kierunku Informatyka.
- Dobra organizacja pracy, terminowość w realizacji zadań.
- Odpowiedzialność, sumienność.
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Odporność na stres.
- Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym.
Nasza oferta jest doskonałą propozycją dla osoby, która chce poznać pracę w biznesie i rozwinąć się zawodowo pod okiem specjalistów IT. Praca na tym stanowisku pozwoli poznać szereg zagadnień związanych z infrastrukturą IT oraz obsługą użytkowników systemów i sprzętu występujących w dużej, międzynarodowej grupie kapitałowej. Oferujemy płatne praktyki w wymiarze czasu pracy minimum 3 dni w tygodniu.