Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
zatrudni osobę na stanowisko:
-
śledzenie trendów rynkowych,
-
prowadzenie analiz rynku i konkurencji,
-
monitorowanie i raportowanie aktywności konkurentów,
-
bieżące monitorowanie potoków pasażerskich,
-
analizowanie efektywności działań marketingowych,
-
koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych,
-
osoba będzie w całości odpowiedzialna za realizację marketingowych projektów analitycznych, w tym:
- za integrację danych pochodzących z różnych źródeł,
- przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby marketingu,
- opracowywanie wniosków oraz rekomendacji dotyczących działań marketingowych.
-
wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne lub ekonomiczne lub marketingowe),
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
umiejętność samodzielnej syntezy danych z wielu źródeł i wyciągania wniosków,
-
biegła znajomość programów MS Office: Excel, Word, Power Point.
-
samodyscyplina, wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
kreatywność i pomysłowość,
-
dokładność i sumienność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
-
korzystne warunki zatrudnienia,
-
szeroki pakiet socjalny,
-
pracę w profesjonalnym zespole,
-
miłą atmosferę w pracy,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Od 2005 r. Koleje Mazowieckie świadczą usługę publiczną w zakresie regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego.