Najnowsze oferty pracy

  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Pracownik help desk Wrocław
Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk

Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk

KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Spółka komandytowa
Wrocław
praca stacjonarna
2043 dni temu

Jesteśmy kancelarią prawną stworzoną przez zespół prawników wyróżniający się gruntowną wiedzą prawniczą, zaangażowaniem oraz dbałością o relacje z naszymi klientami.

Staramy się dopasować do oczekiwań rynku, zatrudniając ekspertów z różnych dziedzin prawa, zarządzania oraz ekonomii.

 

W tej chwili poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: IT/2018
Obowiązki:
  • wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą komputerów i programów komputerowych,
  • obsługa i dokumentacja zgłoszeń,
  • instalacja i konfiguracja firmowych komputerów wraz z fabrycznymi urządzeniami peryferyjnymi,
  • obsługa komputerowych stanowisk roboczych,
  • zarządzanie stacjonarnym oraz mobilnym sprzętem komputerowym,
  • rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z efektywnym użytkowaniem komputerów,
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników komputerów,
  • nadzór nad bezpieczeństwem danych i kontrola licencji,
  • przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanie obowiązujących procedur bezpieczeństwa.
Oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości środowiska Windows, aplikacji MS Office,
  • podstawowej znajomości środowiska Linux,
  • podstawowej znajomości zagadnień sieciowych i telekomunikacyjnych w tym technologii VoIP,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • umiejętności pisania instrukcji oraz przekazywania wiedzy w zrozumiały sposób,
  • umiejętności pracy w grupie,
  • zaangażowania i dobrej organizacji pracy,
  • dyspozycyjności 5 dni w tyg. po 8 h,
  • min 1 rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości języka polskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilność zatrudnienia i umowę dopasowaną do potrzeb Kandydata,
  • przejrzystą ścieżkę kariery i system benefitów,
  • swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • pakiet socjalny,
  • udział w ciekawych projektach dla instytucji finansowych,
  • dostęp do najnowszych technologii
  • możliwości rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia
  • przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony specjalistów

 

Do CV prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych oraz wizerunku przez Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. z siedzibą we Wrocławiu w celach rekrutacyjnych.”

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej rozporządzenie 2016/679, Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydata do współpracy (dalej: „kandydat”) jest Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. z siedzibą we Wrocławiu.
  2. Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. jako administrator przetwarza dane osobowe kandydata w celach rekrutacyjnych, z zachowaniem zasad określonych w przepisach rozporządzenia 2016/679. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia 2016/679.
  3. Dane osobowe kandydata będą przechowywane przez okres procesu rekrutacji oraz jeśli kandydat wyrazi zgodę, do celów przyszłych rekrutacji, do czasu odwołania zgody.
  4. Dane osobowe kandydata nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora w tym Grupa Pracuj sp. z o.o.
  6. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
  7. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez kandydata jego danych osobowych jest niezbędnym warunkiem do wzięcia udziału w rekrutacji.
  9. Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. zobowiązuje się do zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych.
  10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w zautomatyzowanych procesach rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...