Business Support Solution SA to jedna z wiodących firm w Polsce działająca w branży BPO, należąca do Pelion HG*.
Stanowimy grupę entuzjastów, osób dla których praca jest synonimem rozwoju i ciągłym poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań.
Firmę tworzą ludzie - szukamy osób, które chcą z nami tworzyć i rozwijać BSS SA.
Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi
- Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy
- Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania
- Tworzenie dokumentacji
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego lub wyższego technicznego
- Praktycznej znajomości systemów Windows
- Podstawowej znajomości języka SQL
- Umiejętności pracy w stresie i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Wysokiej kultury osobistej, zorientowania na obsługę klienta i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza na tematy związane z rachunkowością finansową
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
- Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
- PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
- Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS