Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)

Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)

BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA
Łódź
praca stacjonarna
2719 dni temu

Business Support Solution SA to jedna z wiodących firm w Polsce działająca w branży BPO, należąca do Pelion HG*.

Stanowimy grupę entuzjastów, osób dla których praca jest synonimem rozwoju i ciągłym poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań.

Firmę tworzą ludzie - szukamy osób, które chcą z nami tworzyć i rozwijać BSS SA.

Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi
  • Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy
  • Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia minimum średniego lub wyższego technicznego.
  • Praktycznej znajomości systemów Windows.
  • Podstawowej znajomości języka SQL.
  • Umiejętności pracy w stresie i samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Wysokiej kultury osobistej, zorientowania na obsługę klienta i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
 Dodatkowym atutem będzie:
  • Wiedza na tematy związane z rachunkowością finansową
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie  w stale rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego
  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
  • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
  • Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS
Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi (91-341 Łódź), przy ul. Pojezierskiej 90A. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia zgody na udostępnienie danych osobowych innym podmiotom z grupy kapitałowej Pelion Healthcare Group, zostaną one przekazane tym podmiotom na potrzeby prowadzonych przez te podmioty rekrutacji. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez administratora danych rozpatrywane.
W zgłoszeniu prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych w załączonym CV przez Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A, jako administratora danych osobowych, wyłącznie na potrzeby realizacji procedury rekrutacji pracowników, przeprowadzanych przez ten podmiot obecnie. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w załączonym CV przez Business Support Solution SA na potrzeby realizacji procedur rekrutacji pracowników przeprowadzanych przez ten podmiot w przyszłości, przez okres 1 roku. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
„Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych objętych formularzem oraz CV przez BSS S.A. podmiotom z grupy kapitałowej Pelion Healthcare Group, w ramach której Pelion S.A. jest podmiotem dominującym, wyłącznie na potrzeby realizacji procedur rekrutacji pracowników przeprowadzanych przez te podmioty obecnie oraz w przyszłości przez okres 1 roku. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;