Ogłoszenie numer: 790253, z dnia 2015-09-02
Nederman Group jest jednym z największych na świecie dostawców produktów i usług w dziedzinie ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem technologii przemysłowej filtracji powietrza.
Nederman posiada oddziały w 29 krajach, dystrybutorów w ponad 30 krajach. Posiada certyfikacje ISO 9001 i 14001 Grupa rozwija produkty oraz wytwarza je we własnych fabrykach I montowniach w Europie, Ameryce Północnej I Azji Grupa Nederman jest notowana na giełdzie w Sztokholmie
Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Pracownik wsparcia Sprzedaży i Administracji
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: WSiA/NP/2015
Opis stanowiska
Jako Pracownik wsparcia Sprzedaży i Administracji będziesz odpowiedzialny za dotrzymywanie harmonogramu telefonicznego ofertowania, terminowe przekazywanie spraw administracyjnych zgodnie z ustalonymi procesami.
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie:
- stacjonarna obsługa klientów firmy w formie rozmów telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,
- aktywne ofertowanie oraz odpowiedzi na zapytania techniczne, cenowe i ofertowe z powierzonego zakresu,
- pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy,
- generowanie leadów (zachęcanie potencjalnego klienta do dokładnego zapoznania się z ofertą firmy),
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami powierzonymi do obsługi,
- realizacja planów i wyznaczonych celów ilościowych oraz jakościowych,
- tworzenie bazy danych i obsługa CRM,
- współpraca z Działem Sprzedaży i Działem AX w realizacji zleconych zamówień,
- obsługa klienta wewnętrznego - administracja dokumentacją, fakturami,
- wsparcie Działu AX Team we wprowadzaniu zamówień do systemu.
Wymagania
- preferowane wykształcenie wyższe, min. średnie,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż telefoniczna),
- wysoka komunikatywność, otwartość na ludzi i kultura osobista, umiejętność przekonywania i negocjowania,
- nastawienie ukierunkowane na realizację celów,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- systematyczność i skrupulatność, odwaga i chęć wprowadzania zmian,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz analityczne,
- samodzielność, dynamiczność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespołach cross - dywizyjnych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Microsoft AXapta.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- długofalowy rozwój, intensywne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne,
- narzędzia umożliwiające efektywną pracę,
- bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Benefit, ubezpieczenie).