Poszukujemy Pracowników Wsparcia Logistycznego do pracy w naszym Centrum Serwisowym Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej
Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Będziesz odpowiadać za wsparcie logistyczne w Centrum Napraw Serwisowych Hilti. Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie magazynu maszyn Hilti, przygotowywanie maszyn do wysyłki, gospodarka magazynowa w zakresie części zamiennych używanych do napraw . Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują od nas serwisu na równie wysokim poziomie. Twoim zadaniem będzie przyjęcie narzędzi do Centrum Serwisowego, wprowadzenie ich do systemu dostarczenie ich do mechaników.
Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia niezbędne do jak najlepszego realizowania zadań. Dołączysz do zespołu, w którym panuje koleżeńska atmosfera, a w swojej codziennej pracy będziesz raportować do doświadczonego Team Leadera, który udzieli Ci niezbędnego wsparcia.
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych pracowników, zarówno kobiet, jak i mężczyzn trafiło do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w pracy w serwisie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
- Wykształcenia technicznego (minimum zasadnicze zawodowe)
- Wyjątkowych umiejętności manualnych oraz pasji w tym co robisz
- Znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość SAP)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Silnej motywacji do jak najlepszej obsługi klienta