Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Pracownik Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Marki
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia zatrudnienia
- wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię indywidualną (zależną od wybranego obszaru) oraz od obrotu sklepu, jakości Twojej pracy i zaangażowania
- program integracji z firmą i pracownikami oraz konkretne szkolenia w zakresie wykonywanych zadań już od początku zatrudnienia
- rozwój zawodowy poprzez możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- nowe znajomości i świetną atmosferę w zgranym zespole
- benefity w trosce o zdrowie i samopoczucie dla Ciebie i Twoich bliskich (szeroki wybór placówek medycznych i sportowych)
Pracując na stanowisku Pracownik Wsparcia Klienta wykonujesz różne zadania związane z obsługą klienta.
Każdy dzień jest inny!
Zadania na dziale handlowym:
- wykładanie towaru na półki produktów spożywczych i przemysłowych / świeżych i przemysłowych / świeżych i spożywczych
- dbanie o ekspozycję i czystość i higienę półek
- kontrola aktualności etykiet cenowych
- kontrola dat ważności produktów
Zadania na dziale kas:
- profesjonalna obsługa klienta na kasie
Zadania na dziale zamówień internetowych:
- terminowe przygotowywanie i realizacja zamówień (produkty spożywcze, warzywa i owoce)
- gotowość do pracy w pełnym wymiarze etatu
- praca w systemie dwu-zmianowym / trzy-zmianowym (do wyboru w zależności od sklepu!)
- pasji do produktu i obsługi klienta
- otwartości na realizację różnorodnych zadań
- umiejętności pracy w zespole oraz budowania przyjaznych relacji
- pozytywnego nastawienia i dobrej energii
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Pracownik Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Marki
BENEFITY