Pracownik Wsparcia IT
Miejsce pracy: Skierniewice
Nr ref.: IT/2020
WYMAGANIA:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe informatyczne,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- Komunikatywność, umiejętność logicznego myślenia oraz szybkiego przyswajania wiedzy,
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań.
GŁÓWNE ZADANIA:
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty),
- Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania użytkowego, systemowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych ( LAN, VLANs itp.),
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,
- Dokumentacja, analiza procesów biznesowych i instrukcji,
- Instalowanie i konfiguracja sprzętu i oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych (drukarki itp.),
- Pomoc użytkownikom w bieżących problemach (odzyskiwanie plików, dostęp zdalny, uruchamianie systemów),
- Tworzenie instrukcji związanych z systemami IT wykorzystywanymi w organizacji,
- Zarządzanie kontami użytkowników i komputerów w Active Directory,
- Zarządzanie serwerami oraz stacjami roboczymi,
- Zarządzanie monitoringiem firmy,
- Współpraca z dostawcami usług i sprzętu,
- Zapewnienie ciągłości działania sprzętu i systemów.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Dobre możliwości rozwoju zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę w dynamicznym zespole,
- Dodatkowe świadczenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,