Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży z wyłączeniem sił zbrojnych. We współpracy z konsultantami jesteśmy nastawieni na otwartą i przejrzystą komunikację.
Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Kierujemy się zasadami fair play zarówno wobec naszych klientów, jak i konsultantów.
- Lokalizacja: Warszawa / praca w siedzibie klienta.
- Branża: Finansowa / Bankowość.
- Typ projektu: Wsparcie / 2 linia wsparcia.
- Możliwość pracy zdalnej: Nie.
- Język projektu: polski / angielski (min. B2).
- Wynagrodzenie: 50 - 70 PLN/h + VAT (w zależności od doświadczenia).
- Długość projektu: do 31.12.2017 r. / możliwe przedłużenie.
- Start: 04.05.2017 r.
- Współpraca typu: B2B.
OPIS PROJEKTU:
- Wsparcie, codzienna pomoc i obsługa zgłoszeń użytkowników dotyczących problemów z aplikacjami informatycznymi (biznesowymi oraz finansowymi) na drugiej linii wsparcia.
- Regularny nadzór oraz realizacja działań systemowych (wprowadzanie do systemów danych niezbędnych do właściwej, bieżącej obsługi transakcji, przygotowywanie oraz dostarczanie raportów, parametryzacja, itp.)
- Tworzenie dokumentacji oraz instrukcji, zasilanie oraz utrzymanie bazy wiedzy.
- Współpraca z zespołami IT oraz jednostkami biznesowymi, okresowe wsparcie projektów IT oraz udział w innych projektach prowadzonych przez zespół.
- Wsparcie przy przeprowadzaniu testów nowych wersji systemu.
- Ciągła optymalizacja procesów, wdrażanie oraz proponowanie nowych rozwiązań, usprawnianie pracy.
- Doświadczenie we wsparciu IT aplikacji biznesowych wykorzystywanych przez banki oraz instytucje finansowe.
- Doświadczenie we wsparciu IT użytkownika końcowego.
- Wiedza ogólna z zakresy finansów, rachunkowości oraz usług bankowych.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się oraz pracę z dokumentacją techniczną.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów, szybkie reagowanie na nie oraz ich rozwiązywanie, umiejętność efektywnej wizualizacji danych analitycznych.
- Zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie.
MILE WIDZIANE:
- Znajomość systemów bankowych/finansowych/księgowych: GLOBUS, Strefa Pracy, e-doc, System Kredytowy, itp.
- Znajomość systemów: JIRA, Confluence.
- Umiejętność tworzenia zapytań w języku SQL oraz znajomość relacyjnych baz danych.
- Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami (Scrum/Agile).
- Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play
- Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansach/bankowości.
- Praca zgodnie z metodyką Agile.
- Złożone i wymagające projekty.
- Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
- Pakiet relokacyjny oraz/lub program rekomendacji.