Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota
m. st. Warszawy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Główne obowiązki
-
Opracowywanie i weryfikacja planów rzeczowo-finansowych dotyczących: remontów
i modernizacji, inwestowania w nieruchomości, zarządzania nieruchomościami, -
Organizowanie napraw, konserwacji, remontów i modernizacji budynków i budowli,
-
Nadzór nad prawidłową realizacją umów przez wykonawców z potwierdzeniem wykonania zadań, uczestnictwo w odbiorach robót,
-
Badanie i wyjaśnianie interwencji, wniosków i skarg mieszkańców w zakresie remontów, wykonywanych robót przez wykonawców, jak również dopilnowanie terminowości i ich właściwego załatwienia,
-
Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym rozliczeń finansowych, materiałów wystawianych przez wykonawców (weryfikacja kosztorysów),
-
Realizacja zadań związanych z przygotowywaniem, odtworzeniem, aktualizacją
i przechowywaniem dokumentacji technicznej budynków i budowli, -
Aktywne uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów,
-
Stałe podnoszenie wiedzy niezbędnej do właściwego wykonywania powierzonych zadań.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Miejsce pracy znajduje się na I piętrze bez windy, toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Brak dostępu do archiwum zakładowego znajdującego się w pomieszczeniach piwnicznych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania konieczne
-
Uprawnienia budowlane do nadzoru robót ogólnobudowlanych
-
Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
-
Znajomość kosztorysowania
-
Doświadczenie zawodowe w nadzorze budowlanym
-
Zdolność do pracy na wysokości
-
Znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, gospodarki nieruchomościami, własności lokali, zamówień publicznych, samorządu terytorialnego, KPA, KC, ochrony danych osobowych
-
Wykształcenie wyższe i 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z obowiązkami wymienionymi wyżej lub wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy na stanowisku związanym z wymienionymi obowiązkami
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
-
Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
-
Obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
Wymagania pożądane
-
Kursy, szkolenia, studia podyplomowe pogłębiające wiedzę z zakresu wymaganego przy niniejszej rekrutacji
-
Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
Dobra obsługa programu Norma
-
Zdolności organizacyjne, obowiązkowość, systematyczność, zaangażowanie, dokładność, samodzielność i zdyscyplinowanie, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji samorządowej, w tym zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie zarządzania zasobem m.st. Warszawy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany na danym stanowisku staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania nadal w stosunku pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
- Podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- Podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego ”Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
- Podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- Podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami”.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych..Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski