Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/133/01/2018
Główne zadania:
• telefoniczne wsparcie merytoryczne dla pracowników Oddziałów i Agencji Banku
• potwierdzanie dyspozycji finansowych zlecanych przez klientów Banku w serwisach bankowości elektronicznej zakwalifikowanych do dodatkowego potwierdzenia telefonicznego
• testowanie procesów lub systemów obsługi klienta
Oczekujemy:
• wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane kierunki studiów: bankowość i finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie)
• komunikatywności, umiejętności szybkiego uczenia się, odporności na stres
• poprawnej wymowy i dykcji
• wysokiej motywacji do pracy oraz nastawienia na realizację celu
• znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• szkolenia przygotowujące do pracy
• miłą i sympatyczną atmosferę pracy
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.