Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Firma działająca w obszarze zarządzania
i gospodarowania nieruchomościami
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik w Zespole ds. Zarządzania Budżetem Gminy
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- realizowanie procesu obiegu dokumentacji finansowo-księgowej kontrahentów Gminy Wrocław,
- wykonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo – finansowym dotyczącym zarządzanego zasobu,
- weryfikacja i przesyłanie do zapłaty dokumentów finansowych w wersji papierowej oraz w systemie elektronicznego obiegu faktur EOF,
- prowadzenie zestawienia środków przyznanych na realizację zadań i wykazu umów zawartych na roboty, dostawy i usługi,
- monitorowanie realizacji wykonania budżetu Gminy Wrocław w obszarze realizowanych przez Spółkę zadań,
- przygotowywanie zestawień zakupów VAT na potrzeby Gminy Wrocław,
- opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie źródeł finansowania zamówienia,
- sporządzanie innych dokumentów oraz zestawień finansowo-ekonomicznych,
- archiwizacja dokumentów finansowych co kwartał,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, rachunkowość,
- dobra znajomość przepisów o rachunkowości i podatku VAT,
- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych i Prawa zamówień publicznych,
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami,
- zaawansowana obsługa MS Office (WORD, EXCEL),
- umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, terminowość, komunikatywność, samodzielność,
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- szkolenia zawodowe i kursy,
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia z ZFŚS.