Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Firma działająca w obszarze zarządzania
i gospodarowania nieruchomościami
W związku z planowanymi inwestycjami poszukujemy 2 osób na stanowiska:
w Zespole ds. Zarządzania Budżetem Gminy
Pracownik w Zespole ds. Zarządzania Budżetem Gminy
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, rachunkowość,
- dobra znajomość przepisów o rachunkowości i podatku VAT,
- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych i Prawa zamówień publicznych,
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami,
- zaawansowana obsługa MS Office (WORD, EXCEL),
- umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, terminowość, komunikatywność, samodzielność,
Opis stanowiska:
- realizowanie procesu obiegu dokumentacji finansowo-księgowej kontrahentów Gminy Wrocław;
- wykonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo – finansowym dotyczącym zarządzanego zasobu;
- weryfikacja i przesyłanie do zapłaty dokumentów finansowych w wersji papierowej oraz w systemie elektronicznego obiegu faktur EOF,
- prowadzenie zestawienia środków przyznanych na realizację zadań i wykazu umów zawartych na roboty, dostawy i usługi;
- monitorowanie realizacji wykonania budżetu Gminy Wrocław w obszarze realizowanych przez Spółkę zadań;
- przygotowywanie zestawień zakupów VAT na potrzeby Gminy Wrocław;
- opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie źródeł finansowania zamówienia;
- sporządzanie innych dokumentów oraz zestawień finansowo-ekonomicznych;
- archiwizacja dokumentów finansowych co kwartał
Oferujemy:
- interesującą i odpowiedzialną pracę, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.