Narodowy Bank Polski
Departament Administracji
poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Monitorowania i Eksploatacji Infrastruktury
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- ocena merytoryczna dokumentacji powykonawczej w zakresie robót budowlanych;
- uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych;
- przygotowanie materiałów i dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych w obiektach Centrali NBP;
- przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w pracach komisji przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót budowlanych oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich;
- weryfikacja przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych oraz faktur w zakresie powierzonych zadań;
- koordynowanie powierzonych zadań, w tym przygotowanie założeń i uzgodnień z użytkownikami i właściwymi jednostkami organizacyjnymi oraz nadzór nad realizacją;
- udział w przeglądach technicznych obiektów;
- koordynacja prac firm zewnętrznych w zakresie obsługi technicznej obiektów w szczególności dotyczących robót budowlanych.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej;
- minimum 4-letni staż w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- znajomość Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi;
- umiejętność kosztorysowania w programie Norma Pro;
- dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office w szczególności Word, Excel,
Outlook, Power Point; - minimum podstawowa znajomość programu AutoCad;
- odpowiedzialność i rzetelność;
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych;
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi/
projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - doświadczenie przy wykonywaniu zadań realizowanych w ramach zamówień
publicznych; - umiejętność sporządzania harmonogramów z wykorzystaniem aplikacji MS Project.