Talex S.A., Integrator Systemów IT poszukuje osób do pracy w zespole Help Desk w centrali firmy w Poznaniu.
Pracownik w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Poszukujemy osób do pracy w Dziale Obsługi Klienta, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy łączności, oprogramowanie stanowiskowe).
Do zadań kandydata będzie należało:
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych lub w systemie zgłoszeń, rejestracja przebiegu zgłoszenia
- Zdalna diagnostyka problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem
- Wsparcie i doradztwo dla użytkownika końcowego Klienta
- Współpraca z pozostałymi zespołami wsparcia technicznego
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym (ukończone lub w trakcie)
- Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
- Dobra znajomość aplikacji narzędziowych z rodziny MS Office
- Dobra orientacja w bieżących rozwiązaniach sprzętowych w zakresie stanowiskowego sprzętu komputerowego
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikiem
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zdolności komunikacyjne
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)
- Znajomości systemów operacyjnych Linux
- Doświadczenie w pracy z narzędziami zdalnego wsparcia
- kursy/certyfikaty związane z informatyką – Microsoft, Cisco, a także znajomość Lotus Notes i Active Directory
Zatrudnienie:
- Oferujemy zatrudnienie w młodym ambitnym zespole, w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.