Pracownik w Dziale Obsługi Klienta Wewnętrznego i Konferencji
Miejsce pracy: Warszawa
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
Wsparcie Działu Obsługi Klienta Wewnętrznego i Konferencji w następującym zakresie:
- Wsparcie administracyjne działu w zakresie prac biurowych i asystenckich
- Organizacja konferencji, warsztatów oraz innych spotkań dla lekarzy lub innych klientów zewnętrznych firmy w zgodzie z założeniami merytorycznymi strategii promocyjnej dla danego produktu
- Realizowanie projektów zgodnie z przeznaczonym na dany cel budżetem
- Kontrolowanie zgodności prowadzonych działań z wewnętrznymi procedurami firmy, prawem farmaceutycznym oraz standardowymi procedurami operacyjnymi działu
OCZEKIWANIA:
- Minimum półroczne doświadczenie zawodowe
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, Word)
- Samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły
- Kreatywność
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim
- Doświadczenie w organizowaniu konferencji i warsztatów
- Doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.