Ogłoszenie numer: 8048691, z dnia 2023-03-21
Pracownik w dziale kadr i płac
Miejsce pracy: Pilchowice
Opis stanowiska
- Prowadzenie spraw pracowniczych, tj.: gromadzenie dokumentów od osób ubiegających się o zatrudnienie, sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników oraz ustania stosunków pracy (umowy o pracę, warunki zatrudnienia, umowy o odpowiedzialności materialnej, aneksy dotyczące zatrudnienia, zmiany uposażeń, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy, itd.).
- Prowadzenie akt osobowych poszczególnych pracowników i ich bieżąca aktualizacja.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
- Miesięczne rozliczanie ewidencji czasu pracy oraz przygotowanie wszystkich danych do sporządzenia listy płac.
- Sporządzanie list płac w programie kadrowo – płacowym.
- Przygotowywanie umów cywilno-prawnych z pracownikami własnymi oraz z osobami z zewnątrz (umowy zlecenia, umowy o dzieło, itp.).
- Kierowanie pracowników na badania lekarskie zgodnie z obowiązującymi przepisami, wypisywanie skierowań i kontrola upływu terminów zdolności do pracy zatrudnionych pracowników.
- Koordynowanie spraw związanych ze szkoleniami BHP, kontrola ważności szkoleń.
- Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych.
- przygotowywanie dokumentów i załatwianiem spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy.
- Wystawianie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy; aktualnie zatrudnionych oraz byłych pracowników.
- Prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb: Głównego Urzędu Statystycznego, Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia, Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Wojewódzkiego, PIP, OIPiP, ŚIL.
- Pełna obsługa programu Płatnik i PUE – ZUS.
- Obsługa potrąceń PPK.
- Sporządzanie i wysyłanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców, a także tworzenie korekt rozliczeniowych.
- Prowadzenie Portalu Potencjału Personelu Narodowego Funduszu Zdrowia.
- Archiwizacja dokumentacji kadrowej.
- Bieżąca znajomość Kodeksu pracy i innymi przepisami prawa dotyczącymi spraw pracowniczych.
Wymagania
- wykształcenie średnie/wyższe,
- znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i czasu pracy,
- minimum 3 letni staż pracy, w tym 1 rok doświadczenia zawodowego (mile widziane i preferowane doświadczenie w ochronie zdrowia) w komórkach kadr i płac,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
- skarbowe,
- znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z organizacją pracy, prowadzenia dokumentacji kadrowo – płacowej oraz rozliczania czasu pracy,
- orientacja na cele i wysoka świadomość fachowa połączona z wysoką etyką zawodową,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz doskonała współpraca w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.