- Zgłaszanie i koordynacja napraw urządzeń technicznych
- Regulacja i drobna naprawa mebli biurowych
- Wymiana zamków
- Transport mebli, artykułów biurowych, itp. Aranżacje ustawień stołów
- Wymiana oświetlenia
- Reagowanie na nagłe sytuacje (zalanie, przeciek)
- Wsparcie serwisu sprzątającego popołudniu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność na pół etatu od pon do pt od 8 do 12
- Punktualność
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Cierpliwość
- Życzliwość
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie -
- Pracę na 1 zmianę 8:00- 12:00 od poniedziałku do piątku
- Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Dostęp do aplikacji do nauki języków
- Dostęp do porad z dziedzin psychologii, finansów, prawa itp
- Odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko pracy
- Unikalne i cenne doświadczenie zawodowe
- Możliwość szkoleń i rozwijania kwalifikacji oraz awansu
"Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.