W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy
poszukujemy pracownika do sklepu medycznego.
Do obowiązków osoby na powyższym stanowisku będzie należało zapoznanie się ze specyfiką sklepu, a także:
- obsługa klienta w sklepie,
- sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację
- kontakt ze środowiskiem medycznym / reklamę sklepu w środowisku medycznym /
- wykształcenie medyczne z kierunku: fizjoterapia, rehabilitacja, farmacja, pielęgniarstwo, ortopedia lub kurs towaroznawstwa z zakresu artykułów medycznych / warunek konieczny – tylko podane kierunki lub kurs będą brane pod uwagę / PROSIMY NIE SKŁADAĆ APLIKACJI BEZ WYMIENIONEGO WYKSZTAŁCENIA
- mile widziana umiejętność obsługi systemu ERP XL
- doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem
Od wszystkich zainteresowanych osób oczekujemy zaangażowania, dyspozycyjności. Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem, potrafiącej odnaleźć się w stresujących sytuacjach.
- stabilne warunki zatrudnienia
- niezbędne narzędzia do pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Poznaj
Pofam Poznań sp. z o.o.
Pofam jest właścicielem sieci sklepów medycznych na terenie Polski, Ukrainy i Białorusi. Intesywnie rozwija działalność exportową zarówno w zakresie produktów własnych ( m.in.protezy piersi Maxima) jak i produktów, których jest dystrybutorem.