Pentegy jest firmą doradczą, świadczącą usługi w zakresie konsultingu oraz technologii informatycznych. Nasz zespół łączy zaawansowaną wiedzę z zakresu biznesu oraz technologii, co pozwala na opracowanie w krótkim czasie złożonych rozwiązań. Naszym celem jest dostarczanie wartości i umożliwianie naszym Klientom sprawnego osiągania celów biznesowych.
Do naszego Centrum Serwisowego poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Osoby zatrudnione będą świadczyły wsparcie w trybie ciągłym (24/7), dla nowo wdrożonego systemu informatycznego. Praca będzie polegała na monitorowaniu systemu zgłoszeń błędów, odbieraniu i kwalifikowaniu nadchodzących komunikatów, samodzielnym rozwiązywaniu prostych zgłoszeń, przekazywaniu błędów do działu rozwoju oprogramowania.
- wykształcenie informatyczne lub w trakcie studiów informatycznych,
- znajomość administrowania systemem Linux,
- gotowość do pracy na zmiany,
- rzetelność,
- odpowiedzialność.
- 3-letni okres zatrudnienia,
- opiekę medyczną,
- kartę sportową,
- pracę w miłej, przyjaznej atmosferze,
- po zapoznaniu się z systemem (3-6 miesięcy) – możliwość pracy zdalnej.