specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
Grupa Pekabex jest liderem nowoczesnego budownictwa modułowego w Polsce. Dostarczamy rozwiązania w zakresie projektowania, produkcji i montażu konstrukcji obiektów w oparciu o technologię prefabrykacji elementów żelbetowych, jak również kompleksową budowę obiektów „pod klucz”.
Produkcja realizowana jest w pięciu fabrykach zlokalizowanych w Poznaniu, Gdańsku, Mszczonowie (k. Warszawy) oraz Bielsku Białej. Budujemy w Polsce i za granicą (głównie na terenie Skandynawii i Niemiec), tworzymy zespół ponad 2.000 osób.
Działamy od prawie 50 lat, w lipcu 2015 r. z sukcesem zadebiutowaliśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrum Badań i Rozwoju Pekabex pracuje nad dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań. W dziedzinie nauki i edukacji współpracujemy z uczelniami na terenie całej Polski.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Mszczonów
Opis stanowiska:
Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji osobom dzwoniącym, przekierowywanie rozmów do właściwych osób w firmie,
Monitorowanie firmowej skrzynki mailowej,
Obsługa spotkań oraz gości na terenie firmy,
Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
Bieżące prace biurowe.
Student/ka zaoczny/a lub absolwent/ka,
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
Obsługa urządzeń biurowych (ksero, faks),
Komunikatywny język angielski,
Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
Szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...