relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Firma Grafmaj S.A. – lider branży handlu materiałami poligraficznymi, działająca na rynku krajowym i zagranicznym od ponad 20 lat, poszukuje pracowników na stanowisko:
Pracownik Sekretariatu / Recepcji
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
prowadzenie oraz koordynacja bieżących spraw związanych z codziennym funkcjonowaniem biura,
prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
obsługa połączeń telefonicznych,
przyjmowanie gości i obsługa spotkań,
koordynowanie przepływu i realizacji zadań, pilnowanie terminów, wsparcie w pracach administracyjnych,
współpraca z innymi działami firmy,
udział w realizacji projektów marketingowych.
Wymagania
wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych,
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość Accessa,
posiadanie prawa jazdy kategorii B,
umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań,
sumienność .zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy,
zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonistki, sekretarki.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...