Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Sekretarka Pruszków
Pracownik sekretariatu kancelarii

Pracownik sekretariatu kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pruszków
praca stacjonarna
8 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracownik sekretariatu kancelarii
Miejsce pracy: Pruszków
Numer: StPr/24/1418
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie połączeń telefonicznych - umawianie na spotkanie - kontakt z klientami Kancelarii - przygotowywanie nieskomplikowanych pism - odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej - obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego - przygotowywanie dokumentacji - składanie dokumentów w Sądzie DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce (pełen etat) GODZINY STAŻU: 9:00-17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

niekaralność, umiejętność obsługi komputera (Word), komunikatywność, wysoka kultura osobista, praca pod presją czasu, odporność na stres, mile widziane wykształcenie prawnicze / administracyjne

Miejsce pracy:

Pruszków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Agnieszka Gyevi-Biró
227702037


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

SKIEROWANIE

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Administrator salonu depilacji laserowej

    LaserVille - sieć salonów depilacji laserowej   Warszawa, al. Jana Pawla II 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
  • Administrator salonu depilacji laserowej

    LaserVille - sieć salonów depilacji laserowej   Warszawa, ul. Kolejowa 45    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.