Ogłoszenie numer: 9304193, z dnia 2024-10-18
Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski
Jako Bitomat.com, Cryptocurrency Software Solutions, jesteśmy liderem w tworzeniu i rozwijaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie kryptowalut. Specjalizujemy się w operowaniu siecią bankomatów kryptowalutowych, które umożliwiają naszym klientom zakup oraz sprzedaż kryptowalut w 270 lokalizacjach w 17 krajach. Działamy na rynku od 2017 roku, nieustannie podnosząc standardy usług i wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii.
- odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej
- przygotowywanie prostych pism zgodnie z wytycznymi prawników oraz uzupełnianie szablonów bardziej skomplikowanych pism pod nadzorem prawników
- organizowanie i prowadzenie rozbudowanego sekretariatu [multum spraw, wiele obsługiwanych podmiotów]
- kontrolowanie terminów procesowych, w tym informowanie, a następnie przypominanie o nich odpowiednim osobom, których te terminy dotyczą
- prowadzenie kalendarza spotkań, umawianie i organizowanie spotkań oraz wyjazdów dla różnych osób z firmy
- obsługa korespondencji wychodzącej
- dbanie o zaopatrzenie kancelarii w artykuły biurowe, chemiczne itp. oraz załatwianie drobnych spraw firmowych
- codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z Sądami, Prokuraturami, urzędami, instytucjami, Komisariatami Policji itp. oraz klientami Kancelarii
- ewidencjonowanie, koordynowanie oraz dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji oraz informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami oraz działami obsługiwanych podmiotów
- porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów
- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami współpracowników
- obsługa kilku elektronicznych skrzynek pocztowych
- ustalanie stanu spraw obsługiwanych podmiotów, wraz z zamawianiem fotokopii, kontaktem z obrońcami substytucyjnymi i wstępną obróbką akt (zmiana formatów plików itp.)
- inne czynności biurowo-administracyjne
Wymagania
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy, również w nadgodzinach (płatnych i nie codziennie, tylko w razie potrzeby)
- zaangażowanie, sumienność, odporność na stres
- wielozadaniowość
- znajomość obsługi urządzeń biurowych, edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych
Oferujemy
- stabilną pracę, pełną codziennych wyzwań
- możliwość rozpoczynania pracy o godzinie 8:00/9:00 – w zależności od preferencji
- przyjemną atmosferę w pracy
- wynagrodzenie początkowe 3500 zł netto