Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej

Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej

Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski
Toruń
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
22 godz. temu

Ogłoszenie numer: 9304193, z dnia 2024-10-04

Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski

Jako Bitomat.com, Cryptocurrency Software Solutions, jesteśmy liderem w tworzeniu i rozwijaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie kryptowalut. Specjalizujemy się w operowaniu siecią bankomatów kryptowalutowych, które umożliwiają naszym klientom zakup oraz sprzedaż kryptowalut w 270 lokalizacjach w 17 krajach. Działamy na rynku od 2017 roku, nieustannie podnosząc standardy usług i wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii.

  • odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej
  • przygotowywanie prostych pism zgodnie z wytycznymi prawników oraz uzupełnianie szablonów bardziej skomplikowanych pism pod nadzorem prawników
  • organizowanie i prowadzenie rozbudowanego sekretariatu [multum spraw, wiele obsługiwanych podmiotów]
  • kontrolowanie terminów procesowych, w tym informowanie, a następnie przypominanie o nich odpowiednim osobom, których te terminy dotyczą
  • prowadzenie kalendarza spotkań, umawianie i organizowanie spotkań oraz wyjazdów dla różnych osób z firmy
  • obsługa korespondencji wychodzącej
  • dbanie o zaopatrzenie kancelarii w artykuły biurowe, chemiczne itp. oraz załatwianie drobnych spraw firmowych
  • codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z Sądami, Prokuraturami, urzędami, instytucjami, Komisariatami Policji itp. oraz klientami Kancelarii
  • ewidencjonowanie, koordynowanie oraz dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji oraz informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami oraz działami obsługiwanych podmiotów
  • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów
  • przygotowywanie zestawień, raportów i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami współpracowników
  • obsługa kilku elektronicznych skrzynek pocztowych
  • ustalanie stanu spraw obsługiwanych podmiotów, wraz z zamawianiem fotokopii, kontaktem z obrońcami substytucyjnymi i wstępną obróbką akt (zmiana formatów plików itp.)
  • inne czynności biurowo-administracyjne

 

Wymagania

  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy, również w nadgodzinach (płatnych i nie codziennie, tylko w razie potrzeby)
  • zaangażowanie, sumienność, odporność na stres
  • wielozadaniowość
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych, edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych

Oferujemy

  • stabilną pracę, pełną codziennych wyzwań
  • możliwość rozpoczynania pracy o godzinie 8:00/9:00 – w zależności od preferencji 
  • przyjemną atmosferę w pracy
  • wynagrodzenie początkowe 3500 zł netto
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski