Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Pracownik Sekcji Administracyjno-Technicznej
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Bukowiec k/ Łodzi
Nr Ref.: BAT/050/ZEG
Zadania:
- Przygotowanie harmonogramów przeglądów infrastruktury magazynowej dla dostawców
- Rejestracja dokumentacji wykonanych przeglądów technicznych w systemie
- Tworzenie zamówień administracyjnych i potwierdzeń dostawy w systemie I
- Kontrola faktur za zakup materiałów i usług za zgodność z umowami/ofertami
- Tworzenie analiz kosztowych i raportów KPI dla obszaru administracyjnego
- Rozliczanie kosztów usług zgodnie z zawartymi umowami
- Bieżący kontakt z dostawcami w zakresie zlecanych usług
- Właściwą archiwizację dokumentacji technicznej obiektu
- Udział we wdrażaniu projektów optymalizacyjnych w obszarze administracji i techniki
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), doświadczenie w pracy z systemami SAP będzie dodatkowym atutem
- Swobodna komunikacja w j.angielskim
- Umiejętność pracy w sposób zorganizowany i systematyczny
- Zdolności analityczne
- Idealny kandydat do osoba, której mocną stroną jest komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Osoba samodzielna, odpowiedzialna i skrupulatna, zorientowana na terminowe wykonywanie zadań
- Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz jakości realizowanych zadań
- Dużą samodzielność i odpowiedzialność
- Umowę o pracę