NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
- Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
- Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
- wykształcenie wyższe w obszarze hotelarstwa i turystyki
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobrej znajomości systemu rezerwacyjnego, znajomość Opera będzie dodatkowym atutem
- doskonałych umiejętności analitycznych oraz negocjacyjno-sprzedażowych
- rozumienia oczekiwań klientów
- umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku hotelu
- dynamizmu, dokładności i sumienności
- umiejętności pracy w zespole
- wysokiej kultury osobistej
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię
GROW FASTER IN NOVOTEL
W swojej pracy będziesz odpowiedzialny za maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług, obsługę rezerwacji gości indywidualnych i grup turystycznych, informowanie gości o wszystkich produktach i usługach dostępnych w hotelu, pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, monitoring planu obłożenia pokoi i współpracę w tym zakresie z innymi działami.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.