MERCURE GDYNIA CENTRUM
umowa sezonowa (czerwiec - wrzesień)
Jeśli:
- czujesz się kimś wyjątkowym
- dzielisz naszą pasję gościnności
- nie ustajesz w swoim rozwoju
- masz odwagę pójść dalej
- czujesz w sobie ducha zdobywcy
- jesteś innowacyjny
- szacunek i zaufanie są Twoją podstawą
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
- Zapewnimy Ci umowę o pracę na czas określony
- Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość systemu Fidelio lub OPERA
- praktyczna znajomość oprogramowania Windows
- wysoki poziom kultury osobistej
- komunikatywność - umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- opanowanie i determinacja w dążeniu do celu
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!
HAPPY GUESTS COME BACK!
Będziesz odpowiedzialny/a za zagwarantowanie prawidłowej obsługi klienta podczas dokonywania rezerwacji w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych oraz o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu. Dodatkową odpowiedzialnością będzie prowadzenie bazy danych dotyczących aktualnych i przyszłych rezerwacji w hotelu.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.