Ogłoszenie numer: 1912932, z dnia 2018-02-22
Działamy na rynku od 2004 roku, zarządzamy wynajmem ponad 130 apartamentów w Warszawie.
Zajmujemy się również sprzedażą nieruchomości inwestycyjnych przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy.
Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać?
Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność?
Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją?
Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie?
Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług?
Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju?
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY!
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik rezerwacji i recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa recepcyjna rezerwacji apartamentów
- Meldowanie gości, przydzielanie apartamentów, przyjmowanie rezerwacji
- Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości
- Zarządzenie stanem wolnych pokoi - aktualizowanie dostępności apartamentów
- Zlecanie sprzątania apartamentów oraz drobnych napraw serwisowi technicznemu
- Obsługa telefonów, poczty e-mail - udzielanie należytych informacji
- Obsługa korespondencji
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny (znajomość innego języka mile widziana)
- Dodatkowym atutem będzie dobra znajomośc języka ROSYJSKIEGO
- Doświadczenie na powyższym stanowisku
- Znajomość systemów rezerwacji hoteli m.in. booking.com, YP...
- Znajomości portali dot. branży hotelarskiej i turystycznej
- Umiejętność nawiązywania kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność i kreatywność
- Odpowiedzialność, zaangażowanie
- Dyspozycyjność - praca zmianowa
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie od 2500 do 3500 PLN
- Ciekawą, samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
Wynagrodzenie
Od 2000 do 3000 PLN