• Obsługa klientów w zakresie telefonicznej rejestracji szkód i roszczeń - połączenia przychodzące;
• Kierowanie szkód na właściwe ścieżki likwidacji;
• Pomoc poszkodowanym w zakresie uzyskania świadczeń assistance;
• Realizacja innych zadań związanych z pomocą poszkodowanym i wsparciem likwidacji szkód.
• Dyspozycyjność (praca zmianowa);
• Bardzo dobra dykcja oraz miły głos;
• Chęć zdobywania wiedzy z zakresu likwidacji szkód i obsługi klienta;
• Umiejętność szybkiego uczenia się;
• Wysoka kultura osobista, komunikatywność;
• Bardzo dobra organizacja pracy;
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
• Pracę w zespole o wysokich kwalifikacjach;
• Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w systemie zmianowym;
• Wynagrodzenie godzinowe ze stawką 15 zł brutto oraz dodatkowa premia z tytułu dobrych wyników;
• Wdrożenie umożliwiające samodzielną pracę na stanowisku;
• Pomoc i wsparcie podczas rozmów z klientami;
• Świetną atmosferę w zgranym zespole;
• Pakiet szkoleń i dalsze możliwości rozwoju w strukturach firmy;
• Umowę zlecenie a dla osób z najlepszymi wynikami możliwość podpisania umowy o pracę.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.