Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy; Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram) Zlecanie kampanii w mediach lokalnych; Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania; Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    5 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik PR

Dynacon Sp. z o.o.
Iwiny
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1105 dni temu

Ogłoszenie numer: 6061713, z dnia 2021-12-13

Pracownik PR

Miejsce pracy: Iwiny

 

Opis stanowiska

Podsumowanie pozycji na stanowisku:

Podlegając bezpośrednio zarządowi, specjalistka (specjalista) zapewnia firmie wszystkie narzędzia i działania wspierające komunikację z rynkiem i promocję firmy i jej produktów oraz walorów. Rola służy jako wsparcie procesu sprzedaży i działu rozwoju.

 

Podstawowe obowiązki:

Wsparcie wykonawcze

  • Realizuje zadania związane z procesami komunikacji z rynkiem oraz zadania wspierające proces główny, w tym:
    • przygotowuje oferty i dokumenty związane – z wyłączeniem ofert handlowych,
    • przygotowuje dokumenty związane z promocją produktów i zasobów firmy,
    • przygotowuje raporty, zestawienia,
    • realizuje działania (w tym konferencje i inne wydarzenia promocyjne i szkoleniowe),
    • przygotowuje opisy i treści dla PR i Marketingu w zakresie sprzedaży i wydarzeń sprzedaży,
    • odpowiada za elektroniczne i analogowe kanały komunikacji,
    • obsługuje przedstawicieli klientów i partnerów w zakresie PR,
    • współpracuje w łańcuchu dostaw ze wszystkimi osobami i podmiotami czy organizacjami,
    • uczestniczy w procesie przygotowywania wszelkich narzędzi wspierających sprzedaż i dobry wizerunek firmy.

 Dodatkowe obowiązki:

  • Wykonuje inne przypisane obowiązki,
  • W sytuacjach awaryjnych zastępuje personel w prostych czynnościach.

Odpowiedzialność

  • Stanowisko podlega zarządowi,
  • Współpracuje bezpośrednio z personelem wszystkich działów oraz partnerów firmy.

Wymagania

Doświadczenie i edukacja:

  • Wykształcenie wyższe z tytułem magistra.

Umiejętności:

  • Silne umiejętności organizacyjne, które odzwierciedlają zdolność do płynnego wykonywania wielu zadań i ustalania ich priorytetów, z doskonałą dbałością o szczegóły,
  • Umiejętności w zakresie grafiki komputerowej na podstawowym poziomie (przygotowywanie ulotek, dokumentów, opisów na strony www, prezentacje, strony i kanały komunikacji elektronicznej, i inne,
  • Umiejętność pracy w programach graficznych np. Corel, Photoshop, GIMP i inne (na poziomie podstawowym),
  • Silne umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z interesariuszami, w tym personelem, członkami zarządu, partnerami zewnętrznymi,
  • Biegłość w systemie Windows na poziomie użytkownika oraz programami biurowymi, w tym MS Word, EXCEL i PowerPoint,
  • Chęć nauki nowego oprogramowania,
  • Umiejętność prowadzenia badań (w zakresie PR i Marketingu) i prezentacji danych w zwięzły i dobrze napisany sposób,
  • Możliwość samodzielnej pracy i profesjonalnej dyskrecji,
  • Doskonałe umiejętności pisania, edycji, gramatyczne, organizacyjne i badawcze,
  • Możliwość współpracy z szerokim gronem osób, w tym głównymi klientami, partnerami, darczyńcami, członkami zarządu, pracownikami fundacji wchodzącymi w skład HUB DC Group, współpracownikami prezesa i personelu oraz innymi osobami,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2 (nie jest wymagany certyfikat),
  • Znajomość innych języków i międzynarodowych zwyczajów jest dodatkowym atutem; znajomość niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego jest dobrze widziana,
  • Doskonałe umiejętności zarządzania, zarządzania czasem i rozwiązywania problemów,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Praca będzie wykonywana większości czasu w jednym miejscu w lokalizacji Iwiny,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji na rynku Żadnych umów śmieciowych,
  • Dłuższe podróże służbowe są planowane,
  • Wynagrodzenie i świadczenia: Wynagrodzenie jest proporcjonalne do kwalifikacji i doświadczenia,
  • HUB - DC GROUP ma doskonały pakiet świadczeń, w tym program zdrowotny, urlopowy i emerytalny,
  • HUB DC GROUP jest pracodawcą zapewniającym równe szanse,
  • Czas pracy jest zadaniowy,
  • Dostęp do holistycznej opieki pro zdrowotnej w ramach HUB - DC GROUP,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji w szerokim zakresie,
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem kompetencji,
  • Możliwość udziału w szkoleniach,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wydarzenia i spotkania firmowe,
  • Imprezy firmowe,
  • Parking dla pracowników,
  • Zapewnienie dostępu do samochodu do celów służbowych,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Pełne zaplecze socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy; Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram) Zlecanie kampanii w mediach lokalnych; Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania; Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    5 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...