Ogłoszenie numer: 3389732, z dnia 2020-07-09
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN sp. z o.o.
poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik pomocy technicznej - Pracownik help desk
Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
Praca polegająca na przyjmowaniu, klasyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych zgłoszeń i zapytań od użytkowników produktów elektronicznych Wydawnictwa. Tworzenie podsumowań z przeprowadzonych działań w postaci cyklicznych raportów. Prowadzenie elektronicznej pomocy technicznej on-line. Bieżąca współpraca z programistami w celu szybkiego zdiagnozowania, udokumentowania oraz rozwiązywania problemów. Dbałość o wysoki poziom obsługi technicznej klienta w zakresie świadczonych usług.
Zakres obowiązków:
-
rozwiązywanie problemów i obsługa zgłoszeń technicznych od klientów dotyczących
-
produktów Wydawnictwa,
-
udzielaniu pomocy oraz informacji technicznych z zakresu produktów Wydawnictwa,
-
komunikacja z klientami poprzez linię telefoniczną, e-mail,
-
klasyfikacja i raportowanie zgłoszeń,
-
prowadzenie serwisu pomocy technicznej on-line.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość systemów Windows,
- podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,
- znajomość podstawowych usług sieciowych,
- komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy
- pozytywne nastawienie do klienta,
- umiejętność redagowania tekstów pomocy technicznej.
Oferujemy
Warunki pracy:
Miejscem pracy jest siedziba Wydawnictwa. Dysponujemy nowoczesnym sprzętem komputerowym i komfortowymi warunkami pracy. Ośmiogodzinny Czas pracy. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu na ścieżce rozwoju IT (programowanie).