- Kompleksowa obsługa klientów polskojęzycznych sklepu internetowego, w tym zarządzanie połączeniami przychodzącymi, mailami i czatami.
- Udzielanie informacji o produktach, promocjach, procedurach zakupowych oraz instalacji sprzętu.
- Obsługa zamówień i reklamacji, rejestracja zgłoszeń napraw oraz wsparcie w wypełnianiu formularzy online.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne, kultura osobista, orientacja na klienta.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, motywacja i zaangażowanie.
- Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
- Dostosowany do Twoich potrzeb grafik pracy (pon.-sob.).
- Szkolenie wstępne, wyzwania zawodowe, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.