Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
- udzielanie informacji o świadczonych usługach,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego,
- umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
- umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i w sprzedaży,
- gotowość do pracy zmianowej.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym