Poczta Polska S.A.
Pion Operacji Logistycznych
poszukuje (spośród pracowników Poczty Polskiej S.A.) kandydatów na:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- kompleksowa obsługa klientów Poczty Polskiej S.A. korzystających z usługi przesyłka paletowa w zakresie przyjmowania i rejestracji zamówień,
- przyjmowanie stałych zleceń z e-speed oraz przesyłanych poczta elektroniczną, obsługa zamówień eNadawca,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz dotychczasowymi klientami Poczty Polskiej S.A.,
- przekazywanie informacji klientom na temat statusu przesyłek oraz wyrywkowe monitorowanie obiegu kursów rejonów doręczeń przesyłki paletowej w systemie SMP,
- przyjmowanie reklamacji, uwag i zażaleń,
- prowadzenie dokumentacji Punktu Obsługi Klienta.
- wykształcenia średniego,
- doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
- znajomości branży logistycznej,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku,
- znajomości pakietu MsOffice,
- komunikatywności, wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności.
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym