Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tczew
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- profesjonalna obsługa klientów,
- aktywna sprzedaż towarów handlowych,
- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
WYMAGANIA:
- wykształcenie minimum średnie,
- orzeczenie o niepełnosprawności,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym,
- komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży.
OFERUJEMY:
- Dodatki motywacyjne i na dojazdy
- Stałą pensję zawsze na czas oraz wynagrodzenie prowizyjne,
- Trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- Możliwość skorzystania z zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych i bankowych,
- Praca w firmie, która została laureatem konkursu Pracodawca Godny Zaufania w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym.