Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja zleceń stolarskich (cięcie i obróbka płyt, blatów, wycinanie otworów w różnych materiałach) dbając o jakość i terminowość wykonania; utrzymywanie porządku w strefie stolarskiej, przestrzeganie zasad BHP (w tym odpowiedniego składowania i...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Orange PolskaGdańsk, Galeria Forum
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż doradczą w sektorze BHP, w szczególności odzieży jednorazowej i rękawic. Kontakty z klientami realizowane będą za pomocą różnych kanałów takich jak telefon, e-mail oraz...
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
profesjonalna obsługa klientów,
aktywna sprzedaż towarów handlowych,
bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,
sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
WYMAGANIA:
wykształcenie minimum średnie,
orzeczenie o niepełnosprawności,
doświadczenie w obsłudze klienta,
znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym,
komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży.
OFERUJEMY:
Dodatki motywacyjne i na dojazdy
Stałą pensję zawsze na czas oraz wynagrodzenie prowizyjne,
Trzynastą pensję i dodatek stażowy,
Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
Możliwość skorzystania z zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych i bankowych,
Praca w firmie, która została laureatem konkursu Pracodawca Godny Zaufania w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym.
Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja zleceń stolarskich (cięcie i obróbka płyt, blatów, wycinanie otworów w różnych materiałach) dbając o jakość i terminowość wykonania; utrzymywanie porządku w strefie stolarskiej, przestrzeganie zasad BHP (w tym odpowiedniego składowania i...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Orange PolskaGdańsk, Galeria Forum
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż doradczą w sektorze BHP, w szczególności odzieży jednorazowej i rękawic. Kontakty z klientami realizowane będą za pomocą różnych kanałów takich jak telefon, e-mail oraz...
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.