Praca.pl Praca łódzkie Zelów Pracownik Działu Obsługi Klienta Zelów
Pracownik Obsługi Klienta z j. czeskim (telefon, mail, chat)

Pracownik Obsługi Klienta z j. czeskim (telefon, mail, chat)

Arteria Customer Services Sp. z o.o.
Zelów
7 000 - 7 500 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
5 dni temu

Firma ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

 

W związku z rozwojem projektu znanej francuskiej marki kosmetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Konsultanta ze znajomością języka czeskiego na poziomie C1/C2/Native.

 

Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi Klienta z językiem czeskim.

 

PRACA W SYSTEMIE ZDALNYM

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań –

zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Pracownik Obsługi Klienta z j. czeskim (telefon, mail, chat)

Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku:

  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego,
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów. 

Jeśli:

  • jesteś osoba komunikatywną,
  • potrafisz komunikować się bez ograniczeń w języku czeskim – warunek konieczny - na poziomie C1/C2/native,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera na poziomie dobrym,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.

Nie zastanawiaj się - APLIKUJ!

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (praca w systemie zmianowym w zakresie godzin 9-19 od pon - pt)
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie/umowę o pracę (wg.preferencji),
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • pełne wsparcie na każdym z etapów współpracy,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

 

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Przedstawiciel Handlowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Przedstawiciel handlowy w branży modowej

    Praca.pl   Rzgów    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Aktywna sprzedaż i prezentacja naszej oferty na rynku krajowym. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o długofalowe relacje z obecnymi partnerami. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi oraz tworzenie pozytywnego wizerunku...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, Centrum Stomatologii S-Dent​ Medicover, ul. Żeligowskiego​ 39    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Kierownik Działu Sprzedaży (branża techniczna)

    Formanway   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania: Zarządzenie zespołem Inżynierów Sprzedaży/doradców technicznych; Opracowanie strategii rozwoju działu oraz planu działania dla swojego obszaru odpowiedzialności i jego regularne aktualizowanie w oparciu o zmieniające się warunki; Realizacja ustalonych planów działania,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Pracownik / Pracownica działu stolarni

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Sieradz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w zakresie zamówień materiałów docinanych na wymiar (m.in. wycinanie formatek z materiałów drewnianych przy użyciu piły wielkoformatowej i wyrzynarki); indywidualne podejście do potrzeb każdego...
  • Kasjer / Kasjerka

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź, Bałuty    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   4 400 - 5 400 zł brutto/mies.
    17 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.