Firma ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
W związku z rozwojem projektu znanej francuskiej marki kosmetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Konsultanta ze znajomością języka czeskiego na poziomie C1/C2/Native.
Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi Klienta z językiem czeskim.
PRACA W SYSTEMIE ZDALNYM
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań –
zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
- jesteś osoba komunikatywną,
- potrafisz komunikować się bez ograniczeń w języku czeskim – warunek konieczny - na poziomie C1/C2/native,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera na poziomie dobrym,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
Nie zastanawiaj się - APLIKUJ!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (praca w systemie zmianowym w zakresie godzin 9-19 od pon - pt)
- kartę multisport,
- umowę zlecenie/umowę o pracę (wg.preferencji),
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- pełne wsparcie na każdym z etapów współpracy,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.