Ogłoszenie numer: 58308, z dnia 2009-02-26
REHA FUND Sp. z o.o.
Firma działa na rynku polskim od ponad 10-lat. Firma zatrudnia ponad 40 osób i posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Warszawie. Zajmujemy się m.in. produkcją wyrobów medycznych z pianki i zmiennociśnieniowych systemów przeciwodleżynowych. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem światowej korporacji Sunrise Medical oferując między innymi: wózki dla osób niepełnosprawnych, sprzęt do tlenoterapii, rehabilitacyjny, pomocniczy oraz sanitarny.
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA Z BIURA (TELEMARKETER) - sprzęt ortopedyczny i rehabilitacyjny
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: 02/OK/2009
Aktywna promocja produktów firmy w na powierzonym terenie
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami z rynku medycznego
Planowanie własnych działań handlowych pozwalających na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych,
Budowanie wizerunku firmy oraz aktywny udział w działaniach promocyjnych,
Redagowanie raportów, opis działań podsumowujący własną działalność handlową,
Zbieranie danych rynkowych dotyczących oferowanych usług,
Uczestniczenie w zawieraniu umów handlowych.
Wykształcenie wyższe
Znajomość zasad sprzedaży na rynku sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego oraz doświadczenie w sprzedaży w/w asortymentu
Doskonałe umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
Doskonałe zdolności interpersonalne
Gotowość do odbywania podróży
Znajomość języka angielskiego mile widziana
Dobra znajomość pakietu MS Office
Interesującą pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie
Możliwość rozwoju i podnoszenia umiejętności zawodowych
Atrakcyjny system wynagradzania
Szkolenia
Niezbędne narzędzia pracy