Pracownik obsługi klienta - koordynacja projektów badań audytorów w sklepach
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald, ul. Ptasia 10 (w okolicach Stadionu Miejskiego)
Ogólnopolska agencja PMT z 25-letnim doświadczeniem na rynku, wspierająca klientów biznesowych, poszukuje osoby na stanowisko:
Obsługa klienta - koordynacja projektów dot. badań audytorów w sklepach spożywczych.
Zakres obowiązków
- obsługa i koordynacja projektów badawczych (audyty, badania rynku, badania store-check),
- nadzór nad terminową i poprawną realizacją projektów,
- rozliczanie kosztów projektów,
- tworzenie raportów, zestawień i prezentacji,
- analiza danych w programie Excel,
- formułowanie wniosków i rekomendacji po badaniach,
- obsługa systemów wewnętrznych.
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w realizacji projektów),
- zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość programu Excel (tabele przestawne),
- mile widziane doświadczenie w tworzeniu i analizie zestawień i raportów,
- mile widziana znajomość programu Power BI.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę,
- stałe godziny pracy 7-15, 8-16 lub 9-17, oczywiście wolne weekendy,
- ubezpieczenie na życie Generali,
- opiekę medyczną Enelmed lub Medicover,
- pełne wdrożenie - szkolenia i przygotowanie do pracy,
- kartę Multisport oraz lekcje języka angielskiego w 2-osobowych grupach,
- dofinansowanie do studiów, kursów i szkoleń,
- premie kwartalne za realizację wspólnie ustalonych celów,
- udział w realizacji ciekawych projektów znanych marek,
- system poleceń pracowniczych,
- prezenty z okazji jubileuszów pracy,
- codziennie możliwość kupienia śniadania/obiadu od dostawców,
- nielimitowany dostęp do expresu do kawy ;),
- brak dress code’u,
- możliwość pracy hybrydowej.