poszukuje pracownika/-ów, do którego zadań będzie należała
obsługa prac zespołu/-ów Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
- terminowe i zgodne z przepisami sporządzanie listy płac pracowników Biura oraz listy wypłat z tytułu umów zlecenia i umów o dzieło
- sporządzanie przelewów wynagrodzeń do właściwych banków i przelewów potrąceń wynikających z listy płac, umów zleceń i umów o dzieło
- naliczanie składek ZUS, potrąceń i podatku dochodowego od osób fizycznych
- sporządzanie, kompletowanie i przekazywanie do ZUS dokumentacji niezbędnej do dokonywania wypłat zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, macierzyńskich i wychowawczych
- terminowe i zgodne z przepisami sporządzanie dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Biura oraz osób z którymi zostały zawarte umowy zlecenia
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z urzędami skarbowymi dotyczących Biura, jej pracowników oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych
- prowadzenie dokumentacji ubezpieczenia grupowego pracowników Biura
- prowadzenie rachunku zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- współpraca z pozostałymi pracownikami księgowości w zakresie spraw objętych działaniem księgowości
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi
z samozamykaczami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie - preferowane ekonomiczne, mile widziane wykształcenie wyższe
- dobra znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych, prawa pracy oraz rachunkowości budżetowej
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Office 365)
- preferowana znajomość programu Symfonia, Płatnik, NBP
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność i skuteczność w komunikacji
- zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu
- kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania na stronie internetowej www.pka.edu.pl
Wymagania dodatkowe/pożądane:
- doświadczenie zawodowe w zakresie wyspecyfikowanych zadań
- doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 5 marca 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie o pracę")
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr tel. (22) 563 17 44.