Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik kawiarni

Deftrans Sp. z o.o.
Milicz
praca stacjonarna
1916 dni temu

W przestrzeni dawnej fabryki bombek połączyliśmy przyjazne bistro z kreatywną strefą dla dzieci. Turyści wybierają KOM na wygodny start w Dolinę Baryczy, a mieszkańcy Milicza na miejsce spotkań towarzyskich i rodzinnych. Kawiarnia oferuje menu oparte na produktach lokalnych. Sąsiadującą z kawiarnią atrakcją jest unikatowe Muzeum Bombki.

 

Dołącz do nas!

Poszukujemy osób z pozytywnym podejściem do życia, na stanowisko:

Pracownik kawiarni
Miejsce pracy: Milicz
  • jesteś uśmiechniętą i otwartą osobą;
  • lubisz ludzi i łatwo nawiązujesz kontakty;
  • chętnie eksperymentujesz w kuchni, z przyjemnością pieczesz i gotujesz;
  • interesujesz się zdrowym żywieniem;
  • doceniasz walory życia w Dolinie Baryczy, lubisz zapach kawy i smak dobrej herbaty;
  • a może chcesz dorobić?

Dołącz do naszej Kreatywnej KOMpanii!

 

CZYM SIĘ ZAJMUJE PRACOWNIK KAWIARNI KOM?

  • obsługą gości;
  • przygotowywaniem i sprzedażą produktów z naszego menu;
  • organizowaniem i obsługą przyjęć okolicznościowych.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • wykształcenie min. średnie;
  • doświadczenie w obsłudze klienta;
  • wysoka kultura osobista oraz zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniej;
  • entuzjazm i zaangażowanie;
  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych;
  • dyspozycyjność popołudniami i w weekendy.

MILE WIDZIANE

  • doświadczenie w opiece nad dziećmi;
  • kierunkowe wykształcenie / szkolenia, znajomość języka obcego;
  • doświadczenie w gastronomii, znajomość systemu HACCP;
  • prawo jazdy kat. B, posługiwanie się językiem angielskim.

OFERUJEMY:

  • umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę;
  • elastyczny grafik pracy, pracę w przyjaznej atmosferze, w kreatywnym zespole;
  • zdobywanie doświadczenia i wiedzy w dziedzinie obsługi kawiarnianej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.