OMEGA KANCELARIE PRAWNE są ogólnopolską siecią Kancelarii Prawnych, tworzoną systematycznie od 2005 roku.
Naszym celem jest utworzenie w niedługim czasie Kancelarii OMEGA w każdym mieście.
Dotychczasowe Kancelarie tworzy zespół wykwalifikowanych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w różnych dziedzinach prawa, co powoduje, że jesteśmy w stanie pomóc wszystkim Klientom, nawet w najtrudniejszych sprawach i zagadnieniach prawnych.
Usługi prawne świadczymy bezpośrednio w naszych Oddziałach, oraz w drodze video konferencji internetowych, a także przez telefon, telefaks i pocztą internetową.
Omega Kancelarie Prawne Sp. z o.o. jest jedną z największych ogólnopolskich Sieci Kancelarii, która od kilkunastu lat z sukcesami dba o interesy prawne Klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. W związku z dynamicznym rozwojem, do naszego nowego oddziału poszukujemy osób na stanowisko:
- organizacja i wsparcie pracy Prawnika
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji
- prowadzenie terminarza Kancelarii
- bieżące wsparcie w realizowanych projektach
- pozyskiwanie nowych oraz kontakt z obecnymi Klientami Kancelarii
- prowadzenie samodzielnie powierzonych zadań
- koordynowanie przepływu informacji i dokumentacji pomiędzy pracownikami firmy
- dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy
- zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku Kancelarii poprzez efektywny wkład w realizację wyznaczonych celów
- wspieranie pozostałych członków zespołu
- wykształcenie średnie/ wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie, socjologia lub podyplomowe w tym zakresie
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- skrupulatność, dokładność, terminowość
- wysoka kultura osobista i dyskrecja
- samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych
- mile widziane doświadczenie w telefonicznym pozyskiwaniu Klientów oraz prowadzeniu sekretariatu i pracach biurowych
- atmosferę wyzwań oraz ciągły rozwój wynikający z wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
- pracę w miłej atmosferze
- możliwość odbyciu stażu po, którym oferujemy możliwość zatrudnienia w 2 wariantach do wyboru:
- umowa o pracę
- umowa zlecenie
- niezbędne narzędzia pracy